مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-12سياسي

لزوم تعاملات بیشتر دانشگاه ها با هم در راستای ارتقاء رتبه علمی کشور 


رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: دانشگاه ها باید در مسیر تحولی و ارتقاء رتبه علمی کشور، ارتباطات و تعاملات بیشتری با یکدیگر داشته و از دستاوردها و تجربیات یکدیگر استفاده کنیم.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: دانشگاه ها باید در مسیر تحولی و ارتقاء رتبه علمی کشور، ارتباطات و تعاملات بیشتری با یکدیگر داشته و از دستاوردها و تجربیات یکدیگر استفاده کنیم.

   دکترحسین اکبری فرد صبح امروز 20 مهرماه در جلسه بررسی نظام مسائل استان و بررسی علمی و آموزش دانشگاه های استان کرمان بیان کرد: در حال حاضر دانشگاه شهید باهنر دارای 11 دانشکده در شهر کرمان و چهار دانشکده در چهار شهرستان است و هم چنین هشت پژوهشکده و 600 عضو هیئت علمی در این دانشگاه فعال هستند.

او با بیان این مطلب که شش دانشگاه تحت نظر وزارت علوم در استان کرمان فعال هستند، تصریح کرد: در سال گذشته مجوز راه اندازی پژوهشگاه افضلی پور را گرفتیم و حدود 14 هزار دانشجو در دانشگاه شهید باهنر کرمان در حال تحصیل هستند.

رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به سطح علمی این دانشگاه اظهار کرد: تفاهمنامه های خوبی با مجموعه های مختلف جامعه از جمله صنعت و .

منعقد کرده ایم.

او بیان کرد: اگر دانشگاه ها نتوانند در ارتقاء ارزش افزوده جامعه شرکت کنند، در مسیر خودشان قرار نگرفته اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعاملات بیشتر دانشگاه ها با هم در راستای ارتقاء رتبه علمی کشور 

لزوم تعاملات بیشتر دانشگاه ها با هم در راستای ارتقاء رتبه علمی کشور